Veido periodiski atkārtotus rēķinus automātiski

Veido periodiski atkārtotus rēķinus automātiski

Vēl vienkāršāk par kopēšanu!

MONEO ir papildināts ar jaunu funkcionalitāti – iespēju veidot periodiski atkārtotus rēķinus automātiski. Šīs funkcijas ir izcils palīgs pakalpojumus sniedzošiem uzņēmumiem, kas saviem klientiem sniedz ikmēneša pakalpojumus uz līguma pamata. Piemēram, grāmatvedības birojs var sagatavot ikmēneša apkalpošanas rēķinus saviem klientiem. Tehnikas nomas uzņēmums – rēķinus par mēneša nomas maksu.

MONEO klientu līgumu modulī ir tikai jāsagatavo pakalpojuma līgums, norādot pakalpojumu, darbības periodu un rēķina veidošanas biežumu – par pārējo parūpēsies MONEO!

MONEO periodiski atkārtoto rēķinu funkcijas nodrošina:

  • MONEO automātiski izveidos līguma izdruku, kura šablons iepriekš sagatavots Word programmā.
  • Noteiktajā datumā MONEO sagatavos rēķinus visiem aktīvajiem līgumiem, kuriem, būs pienācis rēķina periods.
  • Vari izvēlēties dažādus rēķina veidošanas periodus: mēnesis, ceturksnis, gads.
  • MONEO var arī automātiski nosūtīt visus jaunos rēķinus uz klientu e-pastiem.
  • Kontroles nolūkiem katram klienta līgumam izveidotos rēķinus redzēsi šī līguma sadaļā “Rēķini”.

Grāmatvedības birojiem, kuri izmanto MONEO, šī moduļa funkcionalitāte ir iekļauta standarta paketē.

Vairāk par moduļa Klienta līgumi izmantošanu un iestatīšanu

lasi MONEO rokasgrāmatā.