Periodiski atkārtotie rēķini – automātiski!

Periodiski atkārtotie rēķini – automātiski!

Periodiski atkārtoti rēķini – vēl vienkāršāk par kopēšanu!

MONEO periodiski atkārtoti rēķini ir funkcionalitāte, kas dod iespēju automātiski veidot ikmēneša rēķinus, kas balstīti uz informāciju klientu līgumos. Šīs funkcijas ir izcils palīgs pakalpojumus sniedzošiem uzņēmumiem, kas saviem klientiem sniedz ikmēneša pakalpojumus uz līguma pamata. Piemēram, grāmatvedības biroji var sagatavot ikmēneša pakalpojuma rēķinus. Tehnikas nomas uzņēmums – rēķinus par mēneša nomas maksu.

MONEO klientu līgumu modulī ir tikai jāsagatavo pakalpojuma līgums, norādot pakalpojumu, darbības periodu un rēķina veidošanas biežumu – par pārējo parūpēsies MONEO!

MONEO periodiski atkārtoti rēķini tev nodrošina:

    • MONEO automātiski izveidos līguma izdruku, kura šablons iepriekš sagatavots Word programmā.
    • Noteiktajā datumā MONEO sagatavos rēķinus visiem aktīvajiem līgumiem, kuriem, būs pienācis rēķina periods.
    • Vari izvēlēties dažādus rēķina veidošanas periodus: mēnesis, ceturksnis, gads.

periodiski atkārtoti rēķini

  • MONEO var arī automātiski nosūtīt visus jaunos rēķinus uz klientu e-pastiem.
  • Kontroles nolūkiem katram klienta līgumam izveidotos rēķinus redzēsi šī līguma sadaļā “Rēķini”.

periodiski atkārtoti rēķini

Grāmatvedības birojiem, kuri izmanto MONEO, šī moduļa funkcionalitāte ir iekļauta standarta paketē. Tagad varat veidot rēķinus par grāmatvedības pakalpojumiem daudz ātrāk!

MONEO realizācijas un klientu līgumu modulis darbojas integrēti: visi automātiski izveidotie rēķini būs redzami realizācijas moduļa rēķinu sarakstā. Būs viegli strādāt ar ierastiem rēķinu filtriem, kontrolēt rēķinu apmaksu un plānot naudas plūsmu.

Vairāk par moduļa “Klienta līgumi” izmantošanu un iestatīšanu

lasi MONEO rokasgrāmatā.