
Pamatlīdzekļu uzskaites programma MONEO
integrēta | mūsdienīga | daudzfunkcionāla

Pamatlīdzekļu uzskaite
Pamatlīdzekļu uzskaites programma MONEO ļauj uzskaitīt un sakārtot pamatlīdzekļus un kontrolēt to atrašanās vietu. Vienmēr zināsi to vērtību, kur tas atrodas un kura ir atbildīgā persona. Pārskatāmi un automatizēti.

Pamatlīdzekļu statuss
Reģistrē dažādus pamatlīdzekļu statusus: iegāde, nodošana ekspluotācijā, pārvērtēšana, norakstīšana vai citus un saglabā vēsturi.

Pamatlīdzekļu vērtība
Aprēķini pamatlīdzekļa finanšu nolietojumu vai nolietojumu nodokļu vajadzībām, izmantojot dažādas nolietojuma metodes. Saglabā vērtības izmaiņas pamatlīdzekļa vēsturē. Veic automātisku nolietojuma grāmatošanu.

Pamatlīdzekļu vēsture
Pamatlīdzekļa vēstures atskaitē redzēsi visas ar pamatlīdzekli saistītās darbības vienuviet. Sākot no iegādes brīža līdz norakstīšanai. Redzēsi gan iegādes vērtību un piegādātāju, gan atlikušo vērtību un izmaiņas. Tāpat pārvietošanas informāciju vai pārvērtēšanu.
Pamatlīdzekļu uzskaites programma MONEO izdrukā pamatlīdzekļa kartiņas, kustības un inventarizācijas aktus ar vienu klikšķi. Pievieno attēlu vai garantijas dokumentus pamatlīdzekļu kartiņai kā piesaitnes un iegūsi sakārotu dokumentu arhīvu.

Pamatlīdzekļu grupas
Lielām saimniecībām nepieciešama pamatlīdzekļu grupēšana un klasifikācija, kas palīdz efektīvāk pārvaldīt materiālos resursu. Tāpat, iespējams uzskaitīt aktīvos un remontā esošos pamatlīdzekļus un ātri atrast aizvietotājus.

Atbildīgās personas
Uzskaiti materiāli atbildīgās personas, lai nodrošinātu kārtību un atbildības sadalīšanu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.

Integrācija
Izmanto vienotas sistēmas priekšrocības: veido automātiskos nolietojuma grāmatojumus, sasaisti pamatlīdzekli ar iegādes un remonta rēķiniem, piesaisti esošos darbiniekus.

Pamatlīdzekļu iegāde un norakstīšana
Iegādes procesa uzskaite ir vienkārša. Veido pamatlīdzekļa ierakstu no iegādes pavadzīmes un saglabā attiecīgo informāciju par piegādātāju un iegādes vērtību. Norakstot pamatlīdzekli, veido automātisko grāmatojumu.

Pamatlīdzekļu atskaites un dokumenti
Pamatlīdzekļu saraksts pa atrašanās vietām un atbildīgām personām, nolietojuma atskaite un nolietojuma vēsture. Dažādos griezumos un detalizācijas pakāpē. Nepieciešamie PN akti un pamatlīdzekļa kartiņa.
Klienti atzinīgi novērtē MONEO iespējas


MONEO Enterprise radītāju komandai ir mūsdienīgs tagadnes un nākotnes redzējums. Klienta ideju realizācija ir pirmajā vietā, kas atspoguļojas vienreizējā attieksmē un apkalpošanā, radot lielisku sadarbības rezultātu. Programmas lietošanas ērtums un unikalitāte ir pamats kolosālas darba vides nodrošināšanai. Ir jābauda!

Ieviešot MONEO Enterprise uzņēmuma procesu uzskaitē, esam samazinājuši darbu dublēšanu, pārrakstot datus no viena avota citā, darbiniekiem ir vairāk laika, lai nodarboties ar patiešām svarīgām lietām un uzdevumiem. Finanšu dati ir kļuvuši daudz kvalitatīvāki un izmantojamāki analizēšanai un lēmumu pieņemšanai.”

MONEO algas padara mani laimīgu! Aprēķinu algas vairāk kā 20 darbiniekiem būvniecības nozarē, kur ir liela darbinieku plūsma un ar to saistītais administratīvais slogs. Ar visu tieku galā viena, pāris stundu laikā, jo ar MONEO viss notiek automātiski! Kas agrāk aizņēma dienas, tagad – dažas minūtes.
Izmēģini MONEO bez maksas
Lejupielādē MONEO demo versiju vai piesakies individuālai attālinātai demonstrācijai